20. listopadu 2015

Revlon!

aneb Návrat ztraceného syna

Dneska jen rychlých pár slov, ale stojí za to. Znáte kosmetickou značku Revlon? Hádám, že ano. Prý se u nás kdysi prodávala, potom dlouho ne, ale...(dramatická pauza)...od příštího února tu zase bude! Více se o tom můžete dočíst tady.

Nadšená z dobrých zpráv jsem se ponořila do neprobádaných vod produktů Revlon a udělala jsem takovou malou koláž věcí, které mě zaujaly a na které jsem slyšela už docela dost chvály.


revlon

Colorburst lip butter. Jasná volba, chci je a chci je (skoro) všechny! Myslím, že to byl právě Revlon, kdo začal mánii máslíček na rty. Takže to je jasná volba. Stejně jako i Colorburst matte balm (na matnou slyším velice dobře) a rtěnky Super lustrous lipstick. Mají obrovský výběr barev (i modrou!), jsou lesklé i matné a většina blogerek a youtuberek na ně pěje dost chvály. Na ty se hodně těším.
Taky samozřejmě makeup Colorstay, to je už myslím docela pojem. Zaujal mě i tenhle složený bronzer (ale koukám, že na webu ho nemají, tak vás teď možná mystifikuju, obrázek je z polyvore...) a "shimmer brick" aka Highlighting palette. Taky čtyřky očních stínů (16 hour eyeshadow), které mají moc pěkné barvy a samozřejmě laky na nehty!

Co zaujalo vás? A těšíte se už na únor? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za krásný komentář!