26. srpna 2015

DIY Muscle tank

aneb Z ošklivého úžasným!

Máte někde ve skříni zastrčené tričko, které vám je prostě velké, ať děláte co děláte? Jo, taky ho mám. Tedy...teď už ne, protože jsem z něj během pěti minut udělala úžasný a pohodlný "muscle tank", tedy tílko se širokými ramínky a velkými průramky. Ukážu vám jak na to, protože ač prázdniny končí, kdo říká, že nemůžeme dál nosit typicky letní věci?


Budete potřebovat jen tričko, ideálně o velikost či dvě větší, než obvykle nosíte (já mám pánské S), krejčovskou křídu nebo fix, nůžky a dobrou hudbu, samozřejmě!


Na tričko si pomocí křídy nebo světlého fixu nakreslete tvar budoucího tílka. Jako pomocnou "šablonu" můžete použít třeba vaše oblíbené tílko podobného střihu. Jak vidíte, já jsem stříhala nejenom rukávy, ale i výstřih. Vepředu větší, vzadu menší, průramky z obou stran stejně.


No a je to! Ustřižené kraje vytáhněte, aby se trochu zkroutily do ruličky a vytvořily tak hezké okraje. Pokud vaše původní tričko bylo vzorované nebo ho chcete nechat takhle, máte hotovo. Já jsem ale chtěla přidat ještě něco...


Měla jsem doma totiž zásobu nažehlovacích papírů, na které se dá tisknout na obyčejné inkoustové tiskárně. Tyhle moje jsou z Tchiba, ale seženete je i v dobrých výtvarných potřebách. Prohledala jsem tumblr, až jsem našla obrázek, který jsem chtěla na tílko natisknout. Je důležité ho vytisknout zrcadlově!


Obrázek vystřihněte, potištěnou stranou dolů naaranžujte na látku a zažehlete podle návodu (každá značka to má trochu jinak). Nechte vychladnout a sloupněte vrchní papír. Moje tiskárna se rozhodla, že bude veškeré barevné obrázky tisknout v nesprávných barvách a ještě pruhovaně, takže jsem musela trochu improvizovat a na řadu přišly obyčejné barevné fixy. Funguje to stejně dobře a myslím, že to vůbec nevypadá špatně.


Hotovo! Kochejte se, pyšně nové tílko noste ven a když se někdo zeptá, řekněte...to je můj vlastní návrh!


Asi nejrychlejší DIY na světě a jakou udělá pěknou změnu, co myslíte?

Napište mi, jestli rádi předěláváte oblečení, které vám nesedí nebo už to "není ono". Na co jste nejvíc pyšní?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za krásný komentář!